internkommunikation

Internkommunikation

Ett varumärke börjar byggas inne i företaget

En öppen och levande intern kommunikation är en förutsättning för att medarbetarna ska engagera sig i företagets mål och visioner. Lyckas man skapa denna dialog i organisationen kan medarbetarna bli de bästa och mest trovärdiga ambassadörerna.

Hur väl internkommunikationen fungerar avgörs bland annat av vilken kultur som genomsyrar verksamheten, vilken ledarstil som dominerar företaget, hur tydligt företagets mål är formulerade och vilka umgängesformer och informella kontaktvägar som finns.

Aktuellt

7 augusti, 2017
Terrorhoten berör både företag och personer
12 april, 2017
Näringslivsminister Mikael Damberg
1 februari, 2017
Sachsenhausen, SAS och minnesdagen för Förintelsens offer
21 november, 2016
Konsten att spegla
29 oktober, 2016
En enda stor cirkus
31 maj, 2016
Magnus Hall gästade På Scen i Norrköping 13 maj
4 april, 2016
Sista delen i presentationsteknik (del 5): Efterarbetet
Nyhetsarkiv