internkommunikation

Internkommunikation

Ett varumärke börjar byggas inne i företaget

En öppen och levande intern kommunikation är en förutsättning för att medarbetarna ska engagera sig i företagets mål och visioner. Lyckas man skapa denna dialog i organisationen kan medarbetarna bli de bästa och mest trovärdiga ambassadörerna.

Hur väl internkommunikationen fungerar avgörs bland annat av vilken kultur som genomsyrar verksamheten, vilken ledarstil som dominerar företaget, hur tydligt företagets mål är formulerade och vilka umgängesformer och informella kontaktvägar som finns.

Aktuellt

26 juni, 2019
Landsomfattande enkätundersökning genomförd
EU-parlamentariker utfrågade
15 maj, 2019
Talman Andreas Norlén på besök
27 februari, 2019
Intressanta möten i början av året
8 januari, 2019
Frukostmöte På Scen 18 december
Frukostmöte Skyline 17 december
28 november, 2018
Frukostmöte med klimatförändringen i fokus
Nyhetsarkiv