internkommunikation

Internkommunikation

Ett varumärke börjar byggas inne i företaget

En öppen och levande intern kommunikation är en förutsättning för att medarbetarna ska engagera sig i företagets mål och visioner. Lyckas man skapa denna dialog i organisationen kan medarbetarna bli de bästa och mest trovärdiga ambassadörerna.

Hur väl internkommunikationen fungerar avgörs bland annat av vilken kultur som genomsyrar verksamheten, vilken ledarstil som dominerar företaget, hur tydligt företagets mål är formulerade och vilka umgängesformer och informella kontaktvägar som finns.

Aktuellt

28 november, 2018
Frukostmöte med klimatförändringen i fokus
29 oktober, 2018
Besök av Kanadas ambassadör
8 oktober, 2018
Mediaträning förbereds
28 september, 2018
Stay active – så blir du framgångsrik på Instagram, del 3
Överbefälhavaren talade på frukostmöte
Erichs genomfört ännu en enkätundersökning
Fullsatta lunchmöten
Nyhetsarkiv