internkommunikation

Internkommunikation

Ett varumärke börjar byggas inne i företaget

En öppen och levande intern kommunikation är en förutsättning för att medarbetarna ska engagera sig i företagets mål och visioner. Lyckas man skapa denna dialog i organisationen kan medarbetarna bli de bästa och mest trovärdiga ambassadörerna.

Hur väl internkommunikationen fungerar avgörs bland annat av vilken kultur som genomsyrar verksamheten, vilken ledarstil som dominerar företaget, hur tydligt företagets mål är formulerade och vilka umgängesformer och informella kontaktvägar som finns.

Aktuellt

27 november, 2020
Ekonomin var på tapeten
7 oktober, 2020
Klimatförändring i Östergötland
7 september, 2020
Universitetets nye rektor frågades ut
28 augusti, 2020
Höstens första Skyline
23 juni, 2020
Websänt arrangemang i Norrköping
12 juni, 2020
Skyline goes web
24 februari, 2020
Holmens koncernchef på besök
Nyhetsarkiv