internkommunikation

Internkommunikation

Ett varumärke börjar byggas inne i företaget

En öppen och levande intern kommunikation är en förutsättning för att medarbetarna ska engagera sig i företagets mål och visioner. Lyckas man skapa denna dialog i organisationen kan medarbetarna bli de bästa och mest trovärdiga ambassadörerna.

Hur väl internkommunikationen fungerar avgörs bland annat av vilken kultur som genomsyrar verksamheten, vilken ledarstil som dominerar företaget, hur tydligt företagets mål är formulerade och vilka umgängesformer och informella kontaktvägar som finns.

Aktuellt

29 december, 2022
Lyckad premiär för hybridmöte
18 november, 2022
De största kriminella hoten…..
12 oktober, 2022
Välbesökta frukostmöten i Linköping och Norrköping
31 augusti, 2022
Nu bygger vi det framtida Norrköping
24 augusti, 2022
Tema terror – hotet mot demokratin
16 juni, 2022
Tema Hållbarhetsarbete på Skyline
20 april, 2022
En fackkunnig energiminister framträdde på LINK Business Center
Nyhetsarkiv