internkommunikation

Internkommunikation

Ett varumärke börjar byggas inne i företaget

En öppen och levande intern kommunikation är en förutsättning för att medarbetarna ska engagera sig i företagets mål och visioner. Lyckas man skapa denna dialog i organisationen kan medarbetarna bli de bästa och mest trovärdiga ambassadörerna.

Hur väl internkommunikationen fungerar avgörs bland annat av vilken kultur som genomsyrar verksamheten, vilken ledarstil som dominerar företaget, hur tydligt företagets mål är formulerade och vilka umgängesformer och informella kontaktvägar som finns.

Aktuellt

15 juni, 2021
Riksbankschefen levererade
3 maj, 2021
”Skyline goes web” är tillbaka
25 mars, 2021
Webbsänt möte på Louis De Geer
3 februari, 2021
Sveriges handelsrelationer med UK efter Brexit
17 december, 2020
Uppskattade webbmöten i december
27 november, 2020
Ekonomin var på tapeten
7 oktober, 2020
Klimatförändring i Östergötland
Nyhetsarkiv